Zajmujemy się naprawą sprzętu IT oraz modernizacją sprzętu
informatycznego w firmach. Najczęściej wykonujemy
usługi na
miejscu - u klienta. Niekiedy jednak sprzęt musi zostać
zabrany do specjalistycznego serwisu.
Oprócz bieżących
napraw uszkodzonego sprzętu, doradzamy również naszym klientom, jak
usprawnić rozwiązania informatyczne w firmie. Dostarczamy
potrzebny sprzęt i oprogramowanie oraz oferujemy wykonawstwo
usług.
Firma INFOTRONIK świadczy usługi serwisowe dotyczące sprzętu i
oprogramowania. Usługi te świadczymy dla klientów, którzy przyniosą
uszkodzony sprzęt do nas, ale przede wszystkim świadczymy usługi u
klienta.
Serwis na miejscu wiąże się z tym, że realizujemy zlecenia według
kolejności zgłoszeń. Dla firm, dla których ważne jest przede wszystkim
to, jak szybko serwis zareaguje na zgłoszenie problemu, mamy propozycję
podpisania specjalnej umowy serwisowej, która reguluje sposób
serwisowania z uwzględnieniem specjalnych warunków Klienta.
Umowa taka określa podstawowe stawki godzinowe za usługi, ale zawiera
również pewien pakiet godzin objętych ryczałtem miesięcznym, który
przysługuje Klientowi. Jednym z najważniejszych ustaleń dla klienta,
jest czas reakcji serwisu na zgłoszenie, co pozwala na uzyskanie dla
Klienta poczucia bezpieczeństwa działania jego firmy bez obawy powstania dłuższej
przerwy spowodowanej oczekiwaniem na usunięcie usterki. Czas ten jest
ustalany indywidualnie, ale przeważnie wynosi od kilku do kilkunastu
godzin.
Umowa serwisowa może zawierać jeszcze wiele innych ustaleń
dotyczących specjalnej gwarancji, czy zapewnienia sprzętu zastępczego.
Wszystko zależy od ustaleń i indywidualnych wymagań naszych Klientów.
Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółami takiej formy współpracy, to taka oferta może
zostać przez nas przygotowana. Wcześniej wymagane jest jednak spotkanie
w celu zapoznania się ze
specyfiką działalności Państwa Firmy. Zapraszamy do
kontaktu z nami.
|
Serwis u klienta
|
Sprzedawany przez nas sprzęt posiada gwarancję. Może
to być gwarancja udzielona przez firmę INFOTRONIK lub przez
importera lub producenta. W każdym z tych przypadków
udzielający gwarancji - GWARANT określa warunki gwarancji,
które mają zastosowanie podczas reklamowania urządzenia.
Warunki gwarancji firmy INFOTRONIK (plik PDF).
Sprzęt może posiadać również tzw. gwarancję "Door
too door". Tego rodzaju gwarancja pozwala na
wysyłanie sprzętu firmą spedycyjną do punktu serwisowego
producenta, jeżeli sprzęt jest eksploatowany w miejscowości,
gdzie taki punk serwisowy nie jest zlokalizowany. Wysyłkę należy jednak wtedy
uzgodnić z gwarantem - wybór firmy spedycyjnej, która
dostarczy sprzęt (do i z serwisu) należy do
gwaranta.
Firma INFOTRONIK posiada w swojej ofercie również markowe komputery
TRILINE. Komputery te objęte są aż 3 letnią gwarancja
producenta.
Sprzęt komputerowy nie zawsze działa nieprawidłowo z powodu
uszkodzenia sprzętowego. Czasami to wynik złego, błędnego
lub źle zainstalowanego oprogramowania. Przyczyną mogą
być również wirusy komputerowe lub inne szkodliwe programy. Niekiedy
wystarczy to oprogramowanie uaktualnić lub skonfigurować.
Tego rodzaju usterki nie uprawniają do reklamacji
gwarancyjnej. Dlatego najlepiej skontaktować się z nami
przed dowiezieniem (wysłaniem) sprzętu do nas.
|
Wypełnij formularz RMA on-line...
|
Źle działający sprzęt często udaje się skutecznie uruchomić
podczas konsultacji telefonicznej z serwisem lub zdalnie
(podając zdalny dostęp do administrowania swoim komputerem).
Jeżeli jednak wspólnie nie uda się usunąć problemu, to wtedy
sprzęt należy dostarczyć do nas lub (jeżeli to jest
wygodniejsze lub bardziej ekonomiczne) - wysłać za pomocą
spedytora. Jednym z warunków wysłania sprzętu do serwisu
jest posiadanie odpowiedniego zabezpieczenia w transporcie,
dlatego tak ważne jest przechowywanie opakowań na czas
trwania gwarancji.
Transport podzespołów komputerowych wymaga szczególnej
ostrożności i zawsze powinien być przeprowadzony w
opakowaniach do tego przeznaczonych - takich jakie zaleca
producent lub importer.
Przed wysyłką, należy jednak to zgłosić i wypełnić formularz
RMA na stronie www -
tutaj...
|