Start » Katalog » Serwis |Moje Konto|Zawartość koszyka|Zamówienie 
Infotronik | Komputery PC -> Rack 19" | Tranceiver - Moduł GBiC, SFP, xFP | Extendery | Kable światłowodowe na zamówienie | Sieci LAN | Domany,www | Serwis | Kontakt
Kategorie
Komputery Rack 19"
Obudowy Rack 19"
Akcesoria do obud. Rack 19"
Obudowy ATX, mATX, mITX
Switch 5-48 portów
Router, Access Point
Transceivery, Konwertery
Karty RS232 / COM / LPT
Karty RS422/485
Patchcordy LC, SC, ST, MTRJ
Kable sieciowe LAN
Kable KVM, USB, SATA, RS
Adaptery, mediakonwert.
Karty sieciowe
Puszki, Gniazda, LAN, RJ45
Panele krosowe
UPS Rack19"
Akcesoria do szaf 19"
Konsole KVM / Switche
Extender KVM
Sprzęt używany (testowany)
SALE (Sprzęt nowy!)
Producenci
Wyprzedaż - Super ceny!
SALE Baner
Co jest w wyprzedaży..?
Nowości więcej
Switch Zyxel GS1915-24E 24xGEth L2 SMART
Switch Zyxel GS1915-24E 24xGEth L2 SMART
578,00 zł
Bezprzewodowy Extender HDMI FullHD 5G8Hz Techly 365634 (50m)
Bezprzewodowy Extender HDMI FullHD 5G8Hz Techly 365634 (50m)
948,00 zł
Komputer Rack 19" 4U, (14-Gen.) Intel i5/i7, 32/64GB-DDR5, Gigabyte Z790(RAID M.2&SATA), Front-Panel /08J38
Komputer Rack 19" 4U, (14-Gen.) Intel i5/i7, 32/64GB-DDR5, Gigabyte Z790(RAID M.2&SATA), Front-Panel /08J38
3.830,00 zł
Serwis sprzętu i oprogramowania Serwis sprzętu i oprogramowania
Zwroty i reklamacje. | Regulamin Sklepu. | RMA

 
Zajmujemy się naprawą sprzętu IT oraz modernizacją sprzętu informatycznego w firmach.  Najczęściej wykonujemy usługi na miejscu - u klienta. Niekiedy jednak sprzęt musi zostać zabrany do specjalistycznego serwisu.
Oprócz bieżących napraw uszkodzonego sprzętu, doradzamy również naszym klientom, jak usprawnić rozwiązania informatyczne w firmie. Dostarczamy potrzebny sprzęt i oprogramowanie oraz oferujemy wykonawstwo usług.

Firma INFOTRONIK świadczy usługi serwisowe dotyczące sprzętu i oprogramowania. Usługi te świadczymy dla klientów, którzy przyniosą uszkodzony sprzęt do nas, ale przede wszystkim świadczymy usługi u klienta.


Serwis na miejscu wiąże się z tym, że realizujemy zlecenia według kolejności zgłoszeń. Dla firm, dla których ważne jest przede wszystkim to, jak szybko serwis zareaguje na zgłoszenie problemu, mamy propozycję podpisania specjalnej umowy serwisowej, która reguluje sposób serwisowania z uwzględnieniem specjalnych warunków Klienta.

Umowa taka określa podstawowe stawki godzinowe za usługi, ale zawiera również pewien pakiet godzin objętych ryczałtem miesięcznym, który przysługuje Klientowi. Jednym z najważniejszych ustaleń dla klienta, jest czas reakcji serwisu na zgłoszenie, co pozwala na uzyskanie dla Klienta poczucia bezpieczeństwa działania jego firmy bez obawy powstania dłuższej przerwy spowodowanej oczekiwaniem na usunięcie usterki. Czas ten jest ustalany indywidualnie, ale przeważnie wynosi od kilku do kilkunastu godzin.

Umowa serwisowa może zawierać jeszcze wiele innych ustaleń dotyczących specjalnej gwarancji, czy zapewnienia sprzętu zastępczego. Wszystko zależy od ustaleń i indywidualnych wymagań naszych Klientów.

Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółami takiej formy współpracy, to taka oferta może zostać przez nas przygotowana. Wcześniej wymagane jest jednak spotkanie w celu zapoznania się ze specyfiką działalności Państwa Firmy. Zapraszamy do kontaktu z nami.

Serwis u klienta

   Sprzedawany przez nas sprzęt posiada gwarancję. Może to być gwarancja udzielona przez firmę INFOTRONIK lub przez importera lub producenta. W każdym z tych przypadków udzielający gwarancji - GWARANT określa warunki gwarancji, które mają zastosowanie podczas reklamowania urządzenia. Warunki gwarancji firmy INFOTRONIK (plik PDF).

   Sprzęt może posiadać również tzw. gwarancję "Door too door". Tego rodzaju gwarancja pozwala na wysyłanie sprzętu firmą spedycyjną do punktu serwisowego producenta, jeżeli sprzęt jest eksploatowany w miejscowości, gdzie taki punk serwisowy nie jest zlokalizowany. Wysyłkę należy jednak wtedy uzgodnić z gwarantem - wybór firmy spedycyjnej, która dostarczy sprzęt (do i z serwisu) należy do gwaranta.   Firma INFOTRONIK posiada w swojej ofercie również markowe komputery TRILINE. Komputery te objęte są aż 3 letnią gwarancja producenta.

Sprzęt komputerowy nie zawsze działa nieprawidłowo z powodu uszkodzenia sprzętowego. Czasami to wynik złego, błędnego lub źle zainstalowanego  oprogramowania. Przyczyną mogą być również wirusy komputerowe lub inne szkodliwe programy. Niekiedy wystarczy to oprogramowanie uaktualnić lub skonfigurować. Tego rodzaju usterki nie uprawniają do reklamacji gwarancyjnej. Dlatego najlepiej skontaktować się z nami przed dowiezieniem (wysłaniem) sprzętu do nas.
  

Wypełnij formularz RMA on-line...

   Źle działający sprzęt często udaje się skutecznie uruchomić podczas konsultacji telefonicznej z serwisem lub zdalnie (podając zdalny dostęp do administrowania swoim komputerem). Jeżeli jednak wspólnie nie uda się usunąć problemu, to wtedy sprzęt należy dostarczyć do nas lub (jeżeli to jest wygodniejsze lub bardziej ekonomiczne) - wysłać za pomocą spedytora. Jednym z warunków wysłania sprzętu do serwisu jest posiadanie odpowiedniego zabezpieczenia w transporcie, dlatego tak ważne jest przechowywanie opakowań na czas trwania gwarancji.

Transport podzespołów komputerowych wymaga szczególnej ostrożności i zawsze powinien być przeprowadzony w opakowaniach do tego przeznaczonych - takich jakie zaleca producent lub importer.

   Przed wysyłką, należy jednak to zgłosić i wypełnić formularz RMA na stronie www - tutaj...

Kontynuuj
Koszyk→Zamów... więcej
Teraz koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
 
Szukaj w nazwie.
Wyszukiwanie Zaawansowane
Bestsellery więcej
Promocje więcej
Router TP-Link TL-WR1043ND WiFi 300N 4x1G/LAN 1x1G/WAN 3x3dBi USB xDSL
Router TP-Link TL-WR1043ND WiFi 300N 4x1G/LAN 1x1G/WAN 3x3dBi USB xDSL
91,00 zł
77,00 zł
Obudowa Rack 19" 3U / 65cm OBR-G365 Temp-Panel
Obudowa Rack 19" 3U / 65cm OBR-G365 Temp-Panel
1.160,00 zł
1.100,00 zł
Ważne informacje
Regulamin Sklepu.
Polityka prywatności (cookies).
Wysyłka i odbiór towaru.
Zwroty i reklamacje.
Kontakt i nr konta bankowego.

Komunikatory (24h / 7dni):
GG: 31659878 - sprzedaż
GG: 431805 - serwis
E-mail: biuro@infotronik.pl
tel.: +48 795 452 205
Baner
| Switch| Rack 19| miniGBiC|
|Kable światłowodowe|
Copyright © 2012 INFOTRONIK // Powered by osCommerce // Strona wymaga plików cookie - więcej informacji o cookies...