Poufność danych. Wszelkie dane podawane przez Państwa podczas składania zamówienia są wykorzystywane wyłącznie do wystawienia dokumentów sprzedaży i nie będą przekazywane osobom trzecim.
W przypadku wybrania opcji wysyłki, jedynie adresy dostawy zostaną przekazane odpowiedniej firmie przewozowej,
co jest konieczne do zrealizowania wysyłki. Podane
adresy e-mail nie będą używane do rozsyłania informacji reklamowych i ofert handlowych.
Dane zostaną przechowywane w dokumentach księgowych przez okres wymagany przepisami podatkowymi.
Rejestracja. Zakupów w sklepie INFOTRONIK mogą dokonać
użytkownicy po zalogowanie się
na swoje konto za pomocą adresu email i hasła. Pozwala to sprawdzić historię
zakupów oraz śledzić realizację złożonych aktualnych zamówień. Aby złożyć
zamówienie i otrzymywać powiadomienia o zmianie statusu zamówienia, podany adres
e-mail musi być poprawny.
Oferta.
Mimo dołożenia wszelkich starań w opisach produktów mogą występować pomyłki. Jeżeli chcą Państwu uzyskać dodatkowe informacje o produkcie, to zawsze można go nas wysłać e-mail z zapytaniem. Zdjęcia prezentowanych towarów
nie przedstawiają sprzedawanego egzemplarza, a jedynie tożsamy model. Uwarunkowania oświetlenia zewnętrznego podczas robienia zdjęć produktów różnią się, dlatego odcienie barw na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistej barwy produktu. Różnice te nie mogą służyć jako podstawa reklamacji produktu.
Ceny sprzętu komputerowego zmieniają się często, jednak staramy się, aby oferta cenowa była aktualizowana, a dostępność produktów zostanie Państwu potwierdzona zaraz po złożeniu przez Państwa zamówienia (na adres e-mail. który służył do logowania). Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego (zgodnie z art. 71 k.c.).
Realizacja zamówienia. Standardowo czas realizacji
zamówienia nie przekracza 24 godzin - jeśli produkt posiadamy
na magazynie. Zamówione towary powinny być wysłane nie później niż w ciągu 1 dnia od momentu
potwierdzenia zamówienia lub dokonania płatności (przedpłata przelewem). Jeżeli zamówienie i przedpłata
zostaną potwierdzone odpowiednio szybko, to towar może zostać wysłany jeszcze tego samego dnia. W
przypadku braku towaru na magazynie, skontaktujemy się z Państwem informując
o przewidywanym czasie dostawy, prosząc o potwierdzenie chęci realizacji
zamówienia w późniejszym terminie. 24-godziny to czas realizacji zamówienia,
w który nie są wliczone dni wolne od pracy. Wybranie towarów "do koszyka"
nie oznacza, iż zamówienie jest wysłane do realizacji. Dopiero po wybraniu
przycisku "zamów" i zaznaczeniu formy zapłaty, a następnie "potwierdzeniu
zamówienia", zostaje ono do nas wysłane jako powiadomienie o chęci
dokonania zakupu. Potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia jest również wysyłanie do Państwa informacji na adres
e-mail, którym się Państwo zalogowali. Złożone zamówienie może obejmować
towary, których nie mamy obecnie na magazynie. Ze względów
logistycznych, zamówienia na towary o łącznej wartości poniżej 185
zł, których nie mamy aktualnie na magazynie, może zostać nie
zrealizowane. Informacja o minimalnej wartości zamówienia pojawi się
podczas podsumowania zamówienia w sklepie internetowym.
Sposób zapłaty. Przewidujemy kilka możliwości zapłaty
za zakupiony towar. Pierwsza to możliwości wysłania
przedpłaty przelewem na nasze konto bankowe. Należy jedynie zaznaczyć
odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Druga forma jest odroczona
płatność przelewem - zaufani klienci, którzy
prześlą odpowiednie dokumenty, mogą otrzymać odroczony termin płatności.
Następną formą jest gotówka podczas odbioru przy odbiorze towaru dostarczonego przez kuriera.
Taka forma może być realizowana do wielkości zamówienia jaką firma kurierska
pozwala ubezpieczyć w jednej przesyłce.
Gwarancja. Produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte
różnym okresem gwarancji. Okres ten zależy od producenta sprzętu i rodzaju urządzenia. Gwarantem może
być producent lub firma INFOTRONIK. Szczegóły udzielania gwarancji opisane są w dziale "Zwroty i reklamacje".
Dostawa. W dniu wysyłki towaru potwierdzamy każdorazowo za pomocą
poczty e-mail, iż wysyłka została zrealizowana. Nie zależnie do którego
miejsca w Polsce została wysłana paczka, powinna ona znaleźć się u Państwa
na drugi dzień roboczy (jeżeli wybrano przesyłkę kurierską). Należy zatem pamiętać, że wysłanie towaru przez nas
w piątek, oznacza, że dojedzie do Państwa w poniedziałek, a nie w sobotę!
Towary sprzedawane w sklepie internetowym są wysyłane za pomocą firmy
kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Odbiór towaru. Zakupione towary w naszym sklepie internetowym
mogą być dostarczone przez firmy spedycyjne. Otrzymają Państwa przesyłkę ze sprzętem na wskazany
adres. Bardzo ważną sprawą jest to, aby sprawdzić przy odbiorze zgodność
zamówienia i ewentualne uszkodzenia w obecności kuriera!
W przypadku braku jakiś towarów lub uszkodzenia przesyłki, należy
żądać od kuriera spisania protokołu szkody, w którym należy
wymienić wszystkie nieprawidłowości. Dokument ten stanowi podstawę
reklamacji przesyłki. Co oprócz zakupionych
elementów i wyposażenia sprzętu powinna zawierać przesyłka?
- Dokument sprzedaży - fakturę lub paragon (oryginał
dokumentu),
- Dokument WZ z wydrukowanymi numerami seryjnymi i
warunkami gwarancji firmy INFOTRONIK lub gwarancję
producenta sprzętu, gdy na dokumencie WZ jest taka
adnotacja.
Koszty wysyłki towaru są zależą od tego, jakiego rodzaju towar
będą Państwo zamawiać i z jaką firmę wybiorą Państwo w celu dostarczenia
towaru. Koszty zależą również od łącznego ciężaru paczek.
Odpowiednie wartości kosztów przesyłki są podliczane przy składaniu zamówienia. Szczegóły opłat za
przesyłki opisane są w dziale "Wysyłka i zwroty".
Rezygnacja z zamówienia. W przypadku rezygnacji ze złożonego
zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym pracownikiem, aby anulować ewentualne zlecenie wysyłki.
Zwrot zakupionego przez Konsumenta towaru jest możliwy w terminie 14 dni od daty otrzymania
towaru (na podstawie
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Towar należy dostarczyć do firmy
INFOTRONIK. Konieczne jest dołączenie
pisemnej informacji
o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie przysługującego Konsumentowi
prawa zwrotu. Wskazane jest, aby podać dokładne dane i numer konta, na które
ma zostać zwrócona należność. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy całą należność za zwrócony pełnowartościowy towar(y).
|